Jadłospis



Śniadanie

Obiad

Podwieczorek

Poniedziałek

chleb razowy ze słonecznikiem/ chleb oliwski 35g
(mąka żytnia, pszenna, ziarno słonecznika, gluten)
masło 5g (mleko),
ser żółty (mleko)
talerz witaminek - pomidor, roszponka, ogórek kiszony, ogórek świeży, papryka zielona, kiełki rzodkiewki
mleko/herbata 200ml

II śniadanie - arbuz 100g

zupa szpinakowa z makaronem ryżowym 200ml
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, koper, sól, pieprz, lubczyk, ziemniaki, szpinak mrożony rozdrobniony, liście szpinaku świeże, makaron ryżowy (gluten))
placki z jabłkiem 170g
(mąka pszenna (gluten), jajka, mleko, woda, sól, jabłka)
herbata zielona z cytryną 200ml

musli zbożowe z owocami na mleku 170g (płatki musli, owoce suszone, orzechy, mleko)

Wtorek

chleb razowy wieloziarnisty 35g
(mąka żytnia, pszenna, ziarno słonecznika, gluten)
masło 5g (mleko),
owsianka na mleku (płatki owsiane błyskawiczne, mleko) 200g
pasta kiełbasiana - wyrób własny 15g (kiełbasa podwawelska, majonez, koper, pietruszka zielona)
miód wielokwiatowy 10g
herbata z cytryną 200ml

II śniadanie - jabłko, kalarepa 100g

zupa ryżana 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, koper, sól, pieprz, lubczyk, ryż biały gluten)
grillowany filet z piersi kurczaka 80g
(pierś kurczaka, sól, pieprz, bazylia, oregano, tymianek)
kasza jęczmienna 40g
porcja surówki z pakusty pekińskiej, marchwi w sosie vinegret 40g
(kapusta pekińska, marchew, olej, musztarda (gorczyca), sól, pieprz)
kompot owocowy 150ml
(woda, owoce mrożone: truskawka, wiśnia, rabarbar, śliwka), jabłka, cukier)

kisiel truskawkowy z polewą jogurtową 150g (kisiel, woda, jogurt naturalny (mleko)
rurka kukurydziana (gluten)

Środa

mleko/herbata 200ml
chleb oliwski/ chleb graham z orkiszem 35g
(mąka pszenna, żytnia, graham, orkisz, gluten)
masło 5g (mleko)
pasta kiełbasiana - wyrób własny (kiełbasa podwawelska, koper, pietruszka, majonez)
talerz witaminek - pomidor, papryka czerwona, ogórek świeży, kiełki pora, szczypiorek, ogórek kiszony

II śniadanie - ananas 100g

zupa fasolowa z ziemniakami 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka natka, koper, sól, pieprz, lubczyk, ziele angielskie, biała fasola Jaś, ziemniaki)
pulpety z szynki orzech w sosie koperkowym 80g
(mięso z szynki orzech, jajko, mąka pszenna (gluten), śmietana 12% (mleko), koper, przyprawy)
ryż paraboliczny 40g
kalafior na ciepło z masłem (mleko) i bułką tartą (gluten) 80g
kompot owocowy 150ml
(woda, owoce mrożone: truskawka, wiśnia, rabarbar, śliwka), jabłka, cukier)

jogurt naturalny z wiśniami 150ml
(jogurt naturalny (mleko), mus z mrożonych wiśni)
ciastko wielozbożowe kakaowe (gluten)

Czwartek

chleb zakopiański/ razowy ze słonecznikiem 35g
(mąka pszenna, żytnia, ziarno słonecznika, mak, gluten)
masło 5g (mleko)
pasta twarogowa ze szczypiorkiem 15g
(twaróg półtłusty, jogurt naturalny (mleko), sól, peprz, papryka słodka, szczypior)
kakao/herbata 200ml (kakao, mleko)
talerz witaminek - pomidor, ogórek kiszony, rukola, sałata, rzodkiewki, liście szpinaku

II śniadanie - gruszka 100g

zupa pomidorowa z makaronem zacierka 200g
(wywar warzywno-mięsny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, koper, sól, pieprz, lubczyk, ziele angielskie, przecier pomidorowy, pomidory, makaron zacierka gluten)
gulasz z łopatki wieprzowej 80g
(mięso z łopatki wieprzowej, mąka, liść laurowy, sól, pieprz, papryka słodka, papryka ostra, czosnek)
kasza gryczana 50g
porcja surówki z selera z rodzynkami 40g
herbata malinowa 200ml

budyń malinowy z sokiem wiśniowym 150g
(budyń, mleko, cukier, sok wiśniowy)

Piątek

chleb mieszany wieloziarnisty 35g
(mąka żytnia, pszenna, ziarno słonecznika, siemię lniane, dynia, sezam, gluten)
masło 5g (mleko)
płatki żytnie na mleku 200g (mleko, płatki żytnie (gluten))
serek naturalny śmietankowy z koperkiem
(serek naturalny (mleko), koper)

herbata 200ml

II śniadanie - paluszki z marchewki, jabłko 100g

zupa wiejska z białą kiełbasą 200ml
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, koper, sól, pieprz, lubczyk, ziele angielskie, liść laurowy, czosnek, ziemniaki, biała kiełbasa parzona)
pieczony filet z dorsza - paluszki rybne 80g
(dorsz filet, bułka tarta (gluten), olej, pieprz, sól)
ziemniaki puree 80g
porcja surówki z kapusty kiszonej i marchwi 40g
herbata z czarnej porzeczki 200ml

koktajl szpinakowo - bananowy na kefirze naturalnym
(szpinak mrożony, banan, kefir naturalny (mleko))
biszkopty bezcukrowe (gluten)

JADŁOSPIS MOŻE ULEC ZMIANIE.



Śniadanie

Obiad

Podwieczorek

Poniedziałek

chleb oliwski/ chleb razowy wieloziarnisty 35g
(mąka pszenna, żytnia, ziarno słonecznika, siemie lniane, orkisz, otręby, gluten)
masło 5g (mleko),
schab pieczony 10g
pasta twarogowa z koperkiem i pietruszką 15g
(twaróg półtłusty, jogurt naturalny (mleko), koper, pietruszka)
talerz witaminek - papryka zielona, ogórek kiszony, liście szpinaku, kiełki rzodkiewki, sałata, rzodkiewka
mleko/herbata 200ml

II śniadanie - melon 100g

zupa grochowa z ziemniakami 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka natka, koper, sól, liść laurowy, pieprz, lubczyk, ziele, groch łuskany, ziemniaki)
makaron kokardki 40g (gluten)
potrawka z piersi kurczaka z warzywami 120gr
(pierś z kurczaka, marchew, pietruszka korzeń, seler, por, brokuły, kalafior, mąka, olej, przyprawy)
herbata miętowa 200ml

budyń zbożowy owsiany z wanilią i z sokiem wiśniowym 15g
(budyń, mleko, sok wiśniowy)

Wtorek

chleb razowy ze słonecznikiem 35g
(mąka żytnia, pszenna, ziarno słonecznika, gluten)
masło 5g (mleko),
płatki żytnie na mleku (płatki żytnie, mleko) 200g
serek naturalny z szynką (mleko) 10g
pasta jajeczna ze szczypiorkiem 10g
herbata z cytryną/mleko 200ml

II śniadanie - arbuz 100g

zupa neapolitańska z makaronem muszelki 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, por, pietruszka korzeń, pietruszka natka, koper, sól, pieprz, lubczyk, ziele angielskie, majeranek, ser żółty (mleko); serek topiony naturalny (mleko), makaron muszelki (gluten))
fasolka po bretońsku w sosie pomidorowym z kiełbasą 150g
(biała fasola Jaś, kiełbasa śląska, przecier pomidorowy, cebula, sól, pieprz, liść laurowy, olej)
bułka pszenna (gluten) 35g
kompot owocowy 150ml
(woda, owoce mrożone: truskawka, wiśnia, rabarbar, śliwka), jabłka, cukier)

kulki kakaowe wielozbożowe na mleku (gluten, mleko) 170g
banan 40g

Środa

kakao (kakao+mleko)/herbata 200ml
chleb oliwski/chleb graham z orkiszem 35g
(mąka pszenna, żytnia, ziarno słonecznika, siemie lniane, orkisz, otręby, gluten)
masło 5g (mleko)
pasta rybna - wyrób własny (tuńczyk w sosie własnym, sól, pieprz, majonez) 20g
jajko na twardo 10g
talerz witaminek - papryka żółta, ogórek kiszony, kiełki lucerny, sałata, pomidor, roszponka

II śniadanie - sok warzywno-owocowy 100ml, wafel naturalny kukurydziany

zupa ogórkowa 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, por, pietruszka korzeń, pietruszka natka, koper, sól, pieprz, lubczyk, ziele angielskie, majeranek, ziemniaki, ogórki kiszone)
pieczeń rzymska 80g
(mięso z łopatki wieprzowej, jajko, bułka tarta, mąka pszenna, sól, pieprz)
kasza bulgur 40g
marchewka z groszkiem na ciepło 40g
kompot owocowy 150ml
(woda, owoce mrożone: truskawka, wiśnia, rabarbar, śliwka), jabłka, cukier)

kisiel truskawkowy z polewą jogurtową 150g (mleko)
wafel naturalny ze słonecznikiem (gluten)

Czwartek

chleb razowy wieloziarnisty/oliwski 35g
(mąka żytnia, mąka pszenna. ziarno słonecznika, siemię lniane, dynia, sezam, gluten)
masło 5g (mleko)
jajecznica na maśle (jajka) 30g
kabanosy wieprzowe 15g
mleko/herbata 200ml
talerz witaminek - papryka czerwona, ogórek kiszony, kiełki rzodkiewki, sałata, pomidor, rukola

II śniadanie - jabłko 100g

zupa barszcz czerwony 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, koper, sól, majeranek, pieprz, lubczyk, buraki, ziemniaki)
makaron świderki z białym serem i musem truskawkowym
(makaron (gluten), twaróg półtłusty (mleko), jogurt naturalny (mleko), truskawki mrożone, sól, cukier)
sok jabłkowy 100%
(koncentrat soku jabłkowego, woda)

ciasto cytrynowe - wypiek własny 120g
(mąka tortowa, jajka, proszek do pieczenia, cukier, cukier puder, mleko, masło, cytryna)
kakao na mleku 150ml

Piątek

chleb razowy ze słonecznikiem 35g
(mąka żytnia, ziarno słonecznika, gluten)
masło 5g (mleko)
zupa mleczna z płatkami ryżowymi 200g (mleko, płatki ryżowe (gluten))
miód wielokwiatowy 10g
dżem wiśniowy 100% owoc 10g
herbata z cytryną 200ml

II śniadanie - paluszki z marchewki, gruszka100g

zupa ryżana 200g
(wywar mięsno-warzywny, ćwiartki kurczaka, marchew, seler, pietruszka korzeń, pietruszka zielona, koper, sól, pieprz, lubczyk, ryż biały gluten)
pieczony filet z dorsza - paluszki rybne 80g
(dorsz filet, bułka tarta (gluten), olej, pieprz, sól)
ziemniaki opiekane z ziołami 80g
porcja surówki z kiszonej kapusty i jabłka 40g
herbata zielona z maliną 200ml

koktajl buraczkowo - bananowy na kefirze naturalnym
(kefir naturalny (mleko), buraki, banan)
rurka kukurydziana (gluten)

JADŁOSPIS MOŻE ULEC ZMIANIE!

Strony

Wykaz substancji i produktów powodujących alergie lub reakcje nietolerancji:

1. Zboża zawierające gluten. 6. Soja i produkty pochodne. 11. Nasiona sezamu i produkty pochodne.
2. Skorupiaki i produkty pochodne. 7. Mleko i produkty pochodne. 12. Dwutlenek siarki i siarczyny.
3. Jaja i produkty pochodne. 8. Orzechy i produkty pochodne. 13. Łubin i produkty pochodne.
4. Ryby i produkty pochodne. 9. Seler i produkty pochodne. 14. Mięczaki i produkty pochodne.
5. Orzeszki ziemne i produkty pochodne. 10. Gorczyca i produkty pochodne.